Nu är bloggen igång igen!

Fr.o.m i dag kommer bloggen att vara igång igen. Det tog några dagar extra för jag har inväntat att även den engelska bloggsidan skulle komma igång samtidigt, men när det inte blivit så ännu, så börjar jag med den här svenska sidan så länge.
Nu är det full fart 7 dagar i veckan med både nya skivan "My Rock Favourites" och teatern "Boeing Boeing".
I veckan har det varit tv-inspelning med både GoKväll och Adam Live. Här kan ni se Gokväll i efterhand om ni vill:
http://svtplay.se/v/2618842/gokvall/26_11?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2618842/sb,p102931,1,f,-1 (Vi kör låten "Nag" de sista 3 minuterna i programmet.)

I morgon är det skivsignering i Nordstan i Göteborg kl 14 och därefter bär det av till Bingolottostudion där det blir direktsändning kl 19. Hörs i morgon och då kommer det även lite bilder för jag har just laddat ner appen till den här bloggen o den funkar bara om jag lägger in en bild i taget, inte fler och knappt ens det. Super segt. Så jag får försöka kolla igenom lite i kväll vad det är för fel och återkommer i morgon med fler bilder. Kram! :-)

 

#1 - - Helena L W:

Jag är verkligen jätteledsen att jag inte kan komma till Nordstan idag! Känner mig som världens sämsta fan :( och så hade det ju inte varit helt fel med en kram heller... Dock har jag en tenta att plugga till, och dessutom ser jag ut som ett vrak för tillfället så vill helst inte visa mig bland folk. Jättetråkigt, men så är det ibland. Får i alla fall kolla in Bingolotto på tv, om vi nu inte får strömavbrott som vi brukar få när det blåser storm. Kraam

#2 - - Celicia:

UNDERBAAAAART! Det var lite trafikkaos men kul hade vi.

Tack för igår, du är grym. Du vet det va?

Bilden på oss är SÅ fin.. HAHA!