#1 - - Cajsa:

hoppas att det går att höra i efterhand för jag går i skolan när det är. :(

#2 - - Inkan o Ligan:

Du är bara bäst Nanne! Love ya Puzz&Kram

#3 - - julia rubesved:

Grattis på födelsedagen. Jag tycker om din musik.Den bästa är Hornen i din panna.



Hälsningar Julia

#4 - - linni ;):

hej! jag älskar din musik! jag kan ngra av dina ltar utantill men jag har inte hört så många, jag har bara hört ltarna på 20 år med nanne och my rock favorites. Jag och min kommpis vann en musik-tävling med din låt heaven`s on fire. När jag var mindre var jag på en konnser och kollade på dig och jag fick en autograf av dig me´n då var jag typ 5. Mina favorit låtar är: Avundsjuk t.ex

kram linni

#5 - - Anonym:

Jag blir glad när jag ser dig, du är toppen. Gillar allt du har spelat in.

#6 - - Salalalalallad:

Kom och tänka på en sak angående det där med pudel och afghanhund... Vad jag förstår det som så blev du "besviken" för att du blev en tråkig pudel medans Angelique fick vara en ståtlig afghan. Men har du tänkt på att det faktiskt är så att pudel är den intelligentaste av alla hundraser, medans afghanhunden faktiskt är den mest korkade...

Så tänk om och ta det som en komplimang. :)