Blogg

Har suttit och gått igenom massor av gamla blogg inlägg i kväll och kan fnissa åt hur jag gång på gång, genom de senaste åren skrivit "det har blivit lite si och så med blogginläggen, men nu ska det bli skärpning" och så har jag skrivit några dagar och sen har det blivit tyst igen. Hee! Goda intentioner, men tidern räcker inte till helt enkelt. Jag ska dock försöka blogga lite mer nu framöver och framförallt ska jag sätta mig ner en kväll och summera händelser under 2013 som jag har missat att lägga in.
I samband med både skivreleasen den 29 januari och premiären på thrillermusikalen Rebecca, på Malmö Operan den 27 feb, så är det, milt sagt, full fart från tidiga morgonen till sena kvällen, 7 dagar i veckan.
 
Vi repar tisdagar - lördagar här på Malmö Operan. En sån här tjusig klänning har jag haft hängandes i min loge ett tag. Den är från Operan Manon. När jag var liten så drömde jag om att få ha så vackra kläder på mig. Nu är det plötsligt inom räckhåll och känns lockande att smygprova. Hihi !
 
Härom morgonen var jag hos Marianne Rundström i Gomorron Sverige. Känns alltid så kul och avslappnat
att bli intervjuade av nån som henne som alltid både är påläst och engagerad.
Här kan ni se intervjun.
Del 1:
Del 2:
 
Var också hos underbara Rix Morron Zoo - gänget. Precis som med Marianne, så var det så roligt att bubbla med dem om allt möjligt och många skratt blev det. Så häftigt att få ha ett jobb där man möter så många goa, mysiga människor.
 
Ska som sagt var börja blogga mer nu framöver, men under tiden innan jag kommer igång ordentligt så kan ni följa mig på Facebook-official. Där är det över 26.000 följare, vilket är super kul. Sidan har växt sig väldigt stor det senaste året. Följ där ni också, om ni vill, om ni inte redan gör det.
 
Puss och kram! :-)
 
 
 
 
 
 
Visa fler inlägg