5000 pers på arenan

I förmiddags repade jag lite i Let's Dance-lokalen. Sen blev det flyget till Sundvall och vidare till Timrå. Innan matchen uppträdde jag och sjöng hockey-vm låten, "De tuffaste, de starkaste, de grymmaste", som jag sjöng in 2002 med Hockeykören. Wow, vilken magisk stämning det var på arenan i Timrå. Tusen tack underbara Timrå för ert sagolika mottagande. I dag var dessutom en dag, då överskottet tillängnades Barncancerfonden. Därför var det extra kul att 5000 pers hade köpt biljetter till kvällens evenemang. I morgon bär det av till Stockholm och konsert i Märsta Konserthus. Kram och natti natti! ;-)
 
 
 
#1 - - emelie:

Hej vilken show ni hade i Märsta Nanne ni var Gryma. du tar dig alltid tid att sägas några ord med. Alltid lika roligt att se dig uppträda och träffa dig. Och två dagar i rad med i Märsta och på kisa mässan,med när man är uppe i Stockholm :)du hade inte skrivit något blogg inlägg så jag skrev det här.

Svar: Tack gulliga Emelie! Ja, det har varit ett hektiskt men kul arbetstempo den här veckan. Kul att möta så många goa människor, som jag får möjlighet att göra genom mina spelningar. Kram! Nanne :-)
nanne1

#2 - - Sandra :

Kul att du uppträde där innan matchen. Bättre start kan dom inte få :)
Bra grej att överskottet går till barncancerfonden, sånt gillar jag starkt!

Hoppas din helg varit bra. Önskar dig en bra start på nya veckan som kommer.

Ta hand om dig
Kram Sandra

Svar: Ja, det var härligt med så stor uppslutning publikmässigt, med tanke på att överskottet gick till Barncancerfonden. Önskar dig en toppen vecka också. Kram! Nanne :-)
nanne1

#3 - - emelie :

Jag vet inte om du läser dina meddelanden på din nanne official facebook sida lägger ut bilder från kista mässan och från Märsta och även från när du var i Örebro januari med.

Svar: Hej! Jag läser meddelandena där, men då det kommit in tusentals meddelanden där, så har jag bara haft möjlighet att läsa och besvara endast ett fåtal i jämförelse med hur många meddelanden som kommer in där dagligen. Jag ska hålla utkik efter ditt meddelande och bilderna där. Kram! Nanne :-)
nanne1