En liten grimas tack!

Intensiva dagar med dansrepetitioner inför Let's Dance kombinerat med intervjuer, fotografering plus gigs både torsdag, fredag och lördag.
Här är tv4-trailern för Let's Dance:
 
Kul att följa Melodifestivalen - programledarna Sanna och Robin är heeeeeelt fantastiska! Det är så otroligt hög kvalitet på varenda deltävling. Kommande helg kommer jag att vara i Östersund för att giga för härliga Mello-fans som kommer till Östersunds Teater för att se festivalen på storbild och därefter ska de och jag röja loss tillsammans i giget.
Det kommer självklart bilder från efterfesten i Östersund. Här ska partajas! :-)
 
Nu, inför Let's Dance, så börjar dessutom schemat bli, milt sagt, fullspäckat varje dag med vinjettinspelningar, fotograferingar, repetitioner och massor av annat. Jag lovar att hålla er updaterade om allt som händer där, inför premiären av programmet. Det känns att det börjar närma sig och nerverna gör sig påminda.
 
I lördags gick Peter och jag ut och åt en "alla hjärtans"-middag. Sååååå mysigt. I sommar har Peter och jag varit ihop i 28 år. Det är över halva våra liv. Känns fantastiskt att ha en så fin livspartner som också är ens bästa vän.
 
Vi gigade dessutom tillsammans i fredags. Här är härliga bandet som jag gigade med i helgen. Från vänster till höger: Peter Grönvall, Perra Johansson, Carina E. Nilsson, Barbro Lindqvist och Titta Sjöblom.
I dag repar vi några timmar, jag och min danspartner Tobbe. Vi tog ett litet break ett tag och passade då på att ta några bilder tillsammans. Vi hade svårt att bestämma oss för vilken min som gällde. ;-) Efter dansträningen ska jag göra en intervju och fotografering med Aftonbladet. Jag updaterar er i kväll. Puss fina ni! :-)
 
 
#1 - - emelie:

Showen ni hade i märsta kulturhus den var så bra grym.
Jag vet inte om du kände igen mig där.Jag han inte fråga dig.
Jag hoppas att man får någon chans att prata lite med dig någon gång.


#2 - - emelie:

Showen ni hade i märsta kulturhus den var så bra grym.
Jag vet inte om du kände igen mig där.Jag han inte fråga dig.
Jag hoppas att man får någon chans att prata lite med dig någon gång.

Svar: Jo, vi har ju setts på fler spelningar! Vi hinner säkert prata lite vid någon kommande spelning. Kram! Nanne :-)
nanne1