Glitter och glamour

När jag var liten drömde jag om att få ha vackra, glittriga kläder på mig, som filmstjärnorna i de gamla dansfilmerna. Tänk vad kul att nu få så fina kläder att dansa i. Dock är det här inte dansklänningen som jag ska ha på fredag. Bild på den kommer här på bloggen, i morgon. :-)


#1 - - Sandra :

Det spelar ju ingen roll vad du har på dig.....snygg i allt ju :)
Vilken dröm att komma i en sådan fin glittrig klänning. Du är så fin så

se fram emot fredagens premiär

lycka till
kram Sandra

Svar: Tack rara Sandra! Ja, i morgon är premiären. Pirrigt som sjutton. Kram! Nanne :-)
nanne1

#2 - - Maria Ekdahl:

Hej. Mia är mitt namn. Jag måste säga att klänningen du har på bilden är jättesnygg och sitter bra på dig. Kram Mia

Svar: Tack Mia! Det är så kul att få så fina klänningar att sätta på sig emellanåt, som kontrast till vardagen, då jag nästan alltid håller mig till jeans och t-shirt, vilket ju också är toppen på sitt sätt. Det bästa av två världar, kan man säga. Kram! Nanne :-)
nanne1