JAG FICK VÄLJA MELLAN BLÖJA ELLER BAR ÖVERKROPP

Att i direktsänding i radion få frågan om jag skulle föredra att uppträda i blöja eller bar överkropp - vad svara man på det?
För innan giget i Örebro förra helgen var jag förbi P4 och gjorde en intervju. Det blev en intervju om Let's Dance, Nanne Network men också med oväntade frågor som jag aldrig fått tidigare, som t.ex "skulle du föredra att uppträda med blöjor eller bar överkropp". Här kan du höra intervjun, som börjar 51 min in i programmet.
 
Att få annorlunda frågor är riktigt kul, för det finns inte en chans att man kan svara slentrianmässigt. Men ibland blir man ju ställd, där det bara surrar i huvudet - vad ska jag svara på detta. "Blöja eller bar överkropp"....... Haha! Den här intervjun kommer jag inte glömma i första taget. ;-)