Let's Dance vinjett, biopremiär Cirkeln och Aftonbladet reportage

I dag har vi spelat in lite olika vinjett-delar till Let's Dance-programmet.
Först var det dags för smink och hår. Tänk vad lyxigt det känns att få bli fixad så tidigt på morgonen.
 
I sminklogen erbjöd jag Marie Serneholts sminkös, att ta över. Jag sa glatt att jag tänkte lägga lila rouge och orange ögonskugga och tupera Maries hår som en golvmopp, men de tyckte inte att det var ett bra förslag. De vägrade släppa in mig. Jag förstår verkligen inte varför, jag vill ju bara Maries bästa. Tänker inte alls i konkurrenssyfte....... ;-)
 
Redo för vinjettinspelning tillsammans med min fantastiska danspartner Tobias Wallin.
Sen passade jag på att fika och luncha med några av Let's Dance gänget; Kristjan Lootus, Jonas Hallberg, Cecilia Ehrling, Jeanette Carlsson och Alexander "RackarAlex" Hermansson.
Omgiven av två dunderpinglor; Marie Serneholt (utan att jag fick möjlighet att piffa henne) och Rebecca Stella.
RackarAlex håller utkik efter något. Kan det vara efter någon konkurrent?
 
I går var Peter och jag på premiär och såg filmen Cirkeln, producerad av min goa svärfar Benny Andersson och min svåger (dvs Peters bror) Ludvig Andersson. Wow, vilken fantastisk film!!!! Bland det bästa jag har sett på länge. Magisk, i dubbel bemärkelse.
 I går på dagen, innan biopremiären så gjorde jag ett stort klädreportage för Aftonbladet Söndag som kommer någon gång i mars. Åh vilka härliga tjejer att få jobba med. Det var super kul. Återkommer här i bloggen med datum när reportaget kommer.
Reportaget byggde på mina egna kläder, så jag tog med MASSOR av klädalternativ. Ni vet - jag har ju alltid kronisk beslutångest när det gäller att packa med mig "rätt". Jag tänker alltid; "ska jag ta den där, eller den där.....eller kanske de där istället.....äh, jag tar med allihop!!!!" :-)
 
I morgon är det dags för pressdag för Let's dance. Mer bilder därifrån i morgon. Puss och kram! :-)
#1 - - fredrikkarlsson.blogg.se:

Hälsa Stella från mig :D

Svar: Det ska jag göra när jag träffar henne i morgon. Hon är super go. Kram! Nanne :-)
nanne1

#2 - - Koffe - fotoblogg:

Ska bli kul när programmet sänts på tv, kommer bli askul!

Svar: Ja, hur det än går, så ska det bli kul. Om jag springer runt som en yr höna under tv-sändningen och inte kommer ihåg mina steg, så får jag bjuda på det. Hee! Kram! Nanne :-)
nanne1

#3 - - Sara Ekman:

Gud vad kul det ska bli när Let's Dance börjar igen!!: )

Svar: Ja, nedräkningen har börjat och fjärilarna i min mage börjar bli allt tydligare för varje dag som går. Hihi! Kram! Nanne :-)
nanne1

#4 - - Robex Lundgren:

fina bilder

Svar: Tack! Det är kul att börja ta bilder igen. Var lite lat med det ett tag, men har skärpt till min nu. Hee! Kram! Nanne :-)
nanne1

#5 - - Terese:

Låter ju superkul! :)

Svar: Ja, det var en intensiv och rolig dag. Kram! Nanne :-)
nanne1

#6 - - tommy:

spännande =)

Svar: Ja, den var verkligen spännande! Otroligt sevärd. Kram! Nanne :-)
nanne1

#7 - - Céline:

Snygg klänning! ^^

Svar: Tack! Ja, det är helt underbara kläder som vi får ha på oss. Kram! Nanne :-)
nanne1

#8 - - Emma Grann Fotografi:

KUL! :)

Svar: Kram! Nanne :-)
nanne1

#9 - - wiveca :

Lycka till i Let,s dance Nanne!

Svar: Vi laddar! En vecka kvar. Kram! Nanne :-)
nanne1

#10 - - Annster:

Vad roligt :)

Svar: Kram! Nanne :-)
nanne1

#11 - - Matilda - tonårsliv i rullstol:

Men vad kul!

Svar: Kram! Nanne :-)
nanne1

#12 - - Mohammedi's | Art, model & designer:

Lycka till

Svar: Det ska bli super kul att köra igång. Kram! Nanne :-)
nanne1