Naken

I dag mår jag något bättre, men hostan är fortfarande jätte tuff och ihärdig, så jag har kräkts av hostkiknandet. Ni vet, som typ kikhosta - när man hostar så man tappar andan helt, magen krampar och revbenen värker.  Större delen av Let's Dance-gänget har varit eller är sjuka med denna eländiga släng av feber, halsont och hosta.
 
FIck avboka allt i går efter repet, som jag var tvungen att avbryta. Så jag missade inte bara dansrep med Tobias på eftermiddagen, utan jag missade även "soldusch" som vi alla får på onsdagarna, för att få lite fin färg på kroppen.
 
Kände paniken i morse; jag kommer se ut som en kritvit zoombie, brevid alla solduschade Let's Dance deltagare.
Så nu har jag kletat in mig med brun-utan-sol här hemma. Men det vet'e sjutton om det blir bra eller inte.
Ja, ja, vad gör man inte för lite fåfänga. Haha!
 
Ja hör ni, mer avklädd än så här kan jag inte bli - inte en sminkgnutta, avklädd, insmetad med brun utan sol och håret helt borta från ansiktet. Det här är jag. Fasiken, vad det tar lång tid för krämen att torka in. Undrar om det är värt? Det lär jag märka i morgon.
 
Snart måste jag dock åka iväg på ett kort foto-jobb i kväll, som inte gick att avboka. Får nog åka iväg brun-utan-sol-kletig, när kläderna åker på. Och massor av hostmedicin i magen.......
Puss till er allihopa! ;-)
 
#1 - - Maria Ylikoski:

Åhhhh lider med dig :-( Krya på dig! 💐❤️

Svar: Kram! Nanne :-)
nanne1

#2 - - Annabelle:

Neeej! Hoppas du mår bättre snart! Ser verkligen fram emot Let's Dance imorgon! Håller tummarna och hejjar järnet! :D
Krya på dig Nanne! Kraaaam

Svar: Kram! Nanne :-)
nanne1

#3 - - Anonym:

Du är fin fast du e sjuk😍

#4 - - Anonym:

Du är fin fast du e sjuk😍

#5 - - Anonym:

Du är fin fast du e sjuk😍

Svar: Tack! Det var rart sagt. Kram! Nanne :-)
nanne1

#6 - - emelie:

krya på dig Nanne stor kram!

#7 - - Sandra:

Men åhhh så typiskt att du
blivit sjuk, stackare :(
Lider med dig ❤️

Du kommer vara minst lika fin som de andra även om du missat solduschen....om inte finare 😊
Du är så naturligt vacker ❤️

Februari bacillerna hittade till mig med i ons kväll...grrr! Så är ligger däckad men det ger sig nog det med. Värre för dig som har en press med Let's Dance.

Hoppas du piggat på dig lite.
Oavsett så var rädd om dig nu när du ska dansa, vill inte se en Nanne som ramlat ihop på dans golvet på grund av att du är sjuk (bli allt lite orolig för dig) ❤️

Stor krya på dig kram och stort lycka till i kvällens premiär....och jag säger det igen - var rädd om dig.

Kramar Sandra

Svar: Tack goa Sandra! Nanne :-)
nanne1

#8 - - Celicia:

krya på dig fina!!!!
Hejar på dig för fullt och ska rösta!! :)

Svar: Gulliga du! Kram! Nanne :-)
nanne1

#9 - - Marie:

Drick 1 tsk bikarbonat ca 3ggr/dag i en vecka. Snart är hostan ett minne blott..

Svar: Tack för tipset. Det ska jag prova. Kram! Nanne :-)
nanne1

#10 - - Sandra:

Så bra det gick Nanne ❤️
Du är jätteduktig. Jag röstar på dig såklart.
Och du var jättefin, såg ingen skillnad fr dom andra som fick solduschen.

Kramar Sandra ❤️

Svar: Det var ju bra. Kram! Nanne :-)
nanne1