Say "cheese"

SWEDISH/ENGLISH:
Östersunds publiken, på hår i går skickade en hälsning till er på bloggen.
 
Östersunds audience, at yesterdays gig, sent their love to you blogreaders
Eftersom det var så många familjer som kommit till evenemanget och jag skulle uppträda först kl 22.20, så bestämde jag mig för att göra ett litet mini-gig redan strax efter 21.30, för att barnen inte skulle behöva missa spelningen eller stanna uppe så sent. Uppskattat av både barn och föräldrar, förstod jag av de jag mötte efter spelningen. Här var två härliga fans jag fick äran att träffa efter min spelning: William och Amanda, som hade med sig en egengjord Nanne-skylt.
 
Two sweet Nanne-fans that turned up at the gig; William and Amande, with their ownmade Nanne-sign.
Innans sändningen av Melodifestivalen på Storsjö Teatern, så gjorde vi ett "Mello-försnack": Jovan Radomir, Malin Olsson, David Lindgren och jag.
 
Before the Song Contest broadcasting, we did some Eurovision-talk on stage; Jovan Radomir, Malin Olsson, David Lindgren and me.


#1 - - Eva:

Tack för en oförglömlig kväll, Nanne

Svar: Tack själv! Ni var en fantastisk publik. Kändes som om ni kunde varenda låt jag har gjort. Alla sjöng med hela tiden. Så kul. Kram! Nanne :-)
nanne1