Suuuuper försenad / Panic on the way to the radio

Paniiiiik i morse - tog fel på dag när jag skulle besöka Tony Ivings radioprogram "Äntligen Lördag" i Mix Megapol. Satt i morgonrock och tofflor när de ringde och sa att taxichauffören står utanför vårt hus och väntar på mig, för att köra mig till dem på radiostationen. Insåg att det var i dag och inte i morgon. På med kläder och packade därefter scenkläder etc inför kvällen gig i Östersund. Slängde mig in i taxin och sminkade mig och duttade till håret, på väg in till dem på radiostationen. 

Panic! Sooooo deleyed to the radiostation Mix Megapol, this morning. Had to my make-up on and do my hair in the taxi, on my way to them, 



#1 - - emelie:

Du är finn som du är Nanne.Man går ju inte efter hur du ser ut utan hur du är som person.du är en trevlig artist.kram:)

Svar: Det var rart sagt. Kram! Nanne :-)
nanne1

#2 - - Salalalalallad:

Haha alltså hur blev den sminkningen egentligen? Kan ju inte vara lätt att få till det i en skumpande bil.

Svar: Ja, kanske inte den snyggaste och mest avancerade sminkningen, men den funkade. Haha! Kram! Nanne :-)
nanne1