Yngsta familjemedlemmen

Åh vad det är mysigt att vakna upp på morgonarna med den här lillla killen hos oss. På dagarna går vår underbara hund Ripley på dagis. Han älskar att vara hos sin flock där. Varje morgon skuttar han runt i bilen av glädje, när vi närmar oss dagishuset. Nu ska han och jag gå ut en promenad och sen ska jag åka och dansrepa ett par timmar.
 
Oh it's so nice to wake up in the mornings with this lillla guy beside us. On weekdays our wonderful dog Ripley is at the kindergarten. He loves his pack there. Every morning he leaps around in the car of joy, as we approach the kindergarten house. Now he and I will go out for a walk and then I will go and practice dance a couple of hours.
 
 
#1 - - Céline:

Åh vilken söt hund! Jag saknar min hund i Sverige så mycket.
Jag bor i Japan, har du vart här? :)
Min kille har två små svarta pudlar. Varje gång jag kommer på besök, skuttar de upp i knät på mig och vill mysa. Glada hundar är bland det finaste som finns^^

Svar: Åh vad mysigt med dina pudlar. Nej, jag har dessvärre inte varit i Japan, men hoppas på att åka dit snart, både jag och min man Peter. Kram! Nanne :-)
nanne1

#2 - - emelie:

Söt bild på Riplay.! Ja det är mysigt med hundar.



Svar: Ja, vi älskar våran Ripley! Kram! Nanne :-)
nanne1

#3 - - Emelie :

Söt bild på Riplay.! Ja det är mysigt med hundar.

#4 - - Christina Seijboldt:

Åh vad fin han är och så lik min Bozze som blir 3 år nu i maj 2015. Dom är säkert släkt🐾❤️ Har man samojed är man alltid glad. Han passar dig Nanne👍💖