Radio i helgen

I går gigade jag på kvällen, efter att först ha dansrepat ett par timmar och kl 06.30 i morse gick jag upp för att en timme senare åka till radiostationen för att gå igenom sändningen av radioprogrammet "Jukeboxen i P4" som sänds på lördag kväll, tillsammans med 
min producent Annelie och teknikern Daniel.
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/511582?programid=4760

Sen bar det i väg på dansrep igen, på eftermiddagen. I morgon blir det slowfox, vi ska dansa. 




#1 - - Sandra:

Önskar dig LYCKA TILL
ikväll!!!
Det kommer går bra idag ska du se.
Finns med dig och röstar på dig :)

Stor Kram Sandra

#2 - - Sandra:

Gick ju galant igår med :) Heja dig, du är så duktig.

Du får göra som Jonas, ta med dig din fina hund nästa gång....hihi

Kramar Sandra

Svar: Ja, snart får jag nog ta med mig Ripley som hjälp. Hee! Kram! Nanne :-)
nanne1

#3 - - emelie:

Ska lyssna när du är med i radioprogrammet "Jukeboxen i P4.lyssnar jämt på dig när du är med i radio.

Svar: Hoppas att du gillade radioprogrammet. Kram! Nanne :-)
nanne1