Sminkning till Let¨s Dance

I fredags blev jag sminkad och fixad inför kvällens sändning av Let's Dance. Här nedan kan ni se, steg för steg, hur hon sminkade mig. Visst är hon en super duktig sminkös. :-)
Färdig!!! :-)

 
 
#1 - - Sandra :

Vad duktig, du är så fin ♥

Kram kram

#2 - - Lena:

Bra dansat idag :)
Lycka till <3

#3 - - Céline:

Vad snyggt ^^
Jag får aldrig riktigt till det där med ögonskuggan XD Det är bara sminka på och sen tvätta bort det igen
Jag brukar använda grön ögonskugga för att täcka det rödflammiga i ansiktet, en kompis har lärt mig det. Det går åt mer ögonskugga åt kinderna än ögonen haha.

#4 - - Ulf Gerard:

Ser framför mig när Du framför Edith Piaff låtar.
Tror en skiva "Nanne sjunger Edith Piaff" skulle göra dunder succé.

#5 - - Örjan Boväng:

Ta det lungt och krya ordentligt , många kramar mvh Örjan

#6 - - Carola Westerlund:

Krya på dig! Detta kommer ta tid. Kram