Spontan resa till Maldiverna

Har nu jobbat tre månader, efter min ett-åriga frånvaro från jobb pga utmattningskollapsen förra året Det har varit och är suuuuper kul att äntligen ha kommit igång och jobba igen, men i mitten på aug, så kände jag också att jag måste se över utvecklingen. Gig- och andra jobb-förfrågningar kommer in i massor. Mobilen ringer konstant och sms och mail rasar in. Tycker att det är så otroligt kul, men inser mitt upp i allt att jag ju faktiskt lovat mig själv en mjukstart. Samtidigt är det ju också mycket i vardagen att fixa och hinna med. 
 
Så det blev en väldigt spontan 10-dagars bokning till Maldiverna, helt själv, för att bromsa upp allt under några dagar. Nu börjar semestern dock lida mot sitt slut. Har laddat batterierna, hjärnan och själen. Läst böcker, snorklat, vilat, tränat, varit på spa och ätit jätte gott. 
 
Hotellön Shangri-La Villingili Resort har varit magiskt att vara på. Den enda ön på
Maldiverna som har golfbana dessutom. Satte ihop några video-klipp härifrån Maldiverna som jag filmat och som nu finns här i bloggen och på min vlogg på youtube. https://m.youtube.com/user/TheSomco
 
Kändes kul att dela med mig av mina upplevelser här. Första video-klippen här nedan.  Tänk vad fantastiska saker jag får uppleva. Tacksam. 😍
 
HÄR ÄR LÄNKAR TILL DE TVÅ FÖRSTA VIDEO KLIPPEN DÄRIFRÅN:
MALDIVERNA 1 - Resan dit och min härliga vatten villa där:
 
 
MALDIVERNA 2 - Frukost och middag där:
 
 
 
#1 - - Barbro:

Vad skönt att du är tillbaks, vore du närmare skulle jag bjuda dej på kaffe och blåbärspaj.
Ha en fortsatt bra dag !!
Många kramar till dej.
Ps kommer det någon ny cd snart eller ? ds