Taiwan

 "A tyfoon is on it's way here" sa de i Taiwan när jag var på väg dit. När jag landade där 18 timmar senare så hade tyfonen hunnit tvärvända och jag möttes av strålande sol och hetta, när jag landade på flygplatsen.
Här nedan är min Vlogg från mina första dagar här i Kaohsiung i Taiwan. Mer bilder och klipp kommer om ett par dagar. Puss till er alla från ett varmt Taiwan.
 
 
#1 - - Sandra :

Åh så skönt att höra att Tyfonen vänt om 💞
Tänkt på dig och hoppades på att det skulle bli så.
Ha det nu så skönt och ta hand om dig
Du är värdefull
Kramar Sandra 💖🌸

#2 - - Anonym:

Häftigt, kan man kalla annorlunda! Intressant! Ha det gott, semester eller dra en låt någonstans? Leksands tant!

#3 - - jessica:

Hej Nanne och tack för fin blogg💖Hur kom du tillbaka från utmattning en?har själv en utmattning med massa ångest 💗kram

#4 - - jessica:

Hej och tack för fin blogg💖Hur kom du ur din utmattning?