Gävle 9/7-09

Gig i Gävle i går. Nedan lite bilder därifrån och därefter gårdagens schema:

Mina goa dans- och kör-killar Markus Englund och Nicklas Berglund.
Lars-Åke "Babsan" Wilhemsson var också där och uppträdde. Alltid lika härligt
glad och tillmötesgåenden mot alla.

Lite hångel backstage med Babsan är aldrig fel! ;-)

Så här såg gårdagens schema ut:
10.30 Åkte från Stockholm kl. till Gävle.
13.00-15.30 Rep. med bandet inför kvällens ena spelning och radiointervju med P4 Gävle.
16.00 Incheckning på hotellet
16.30 Soundcheck på Stora Scenen inför kvällens ena spelning
17.00 Soundcheck inför kvällens andra spelning.
17.30 Tillbaks till hotellet. Sminkning och hårpiffning och försöker samtidigt få i mig lite mat på hotellrummet.
19.30 Uppträder med Avundsjuk på Stora Scenen i Gävle i direktsändning i P4 Gävle.
21.00 Gör ett 40 min. långt framträdande på Stora Scenen med Nicklas och Markus och 6-manna band. Det är fullpackat med folk så lång ögat ser. Otroligt mycket folk och hääääärlig stämning.
21.45 Autografskrivning och fotografering tillsammans med fans och andra i publiken.
23.00 Tillbaks till hotellet och uppfräschning av smink och hår.
24.00 Åker till nattklubben Heartbreak.
00.30 Uppträder där (30 min) tillsammans med Nicklas och Markus. Även här är det knökfullt inne på stället och stämningen är magisk. Publiken sjunger med så vi överröstas flera gånger om! :-)
01.30 Tillbaks till hotellet.
02.30 Checkar ut från hotellet och åker hemåt.
05.00 Hemma.
"Ännu en dag på jobbet" som jag brukade säga i Vild-showen. ;-)
Tack alla härliga Gävle-bor för en fantastisk dag där!!!!

Helgen innan gigade jag med Moneypennies. Ska dokumentera det och andra tidigare gigs om några dagar, när jag hinner sätta mig ner blogga lite längre.

Världen härligaste tjejer att jobba ihop med; Moneypennies! :-) Mer om det nästa vecka!
Puss!
Visa fler inlägg