Dansbandskampen!

Gigs och repetitioner från tidiga morgonen till sena kvällen den senaste tiden och de få timmar jag är hemma vill jag hinna umgås med familjen, så just nu måste jag lägga bloggen åt sidan till premiären av Stjärnklart har gått av stapeln, dvs på onsdag. Så på torsdag återkommer jag med mitt bloggande.
I morgon lördag är jag gästjury i Dansbandskampen. Ska bli super kul. Jag älskar det programmet!
http://svt.se/2.97237/dansbandskampen_2009
Puss! :-)
#1 - - Cajsa:

jag och min kompis kommer sitta klistrade i morron! ^^ hon älskar dansband och dansbandskampen i övrigt och jag älskar dig! XD

#2 - - mi:

DET FÅR MAN JU INTE MISSA !

älskar dig . du äe bäst !

#3 - - Malin:

Jag och Matilda kommer sitta som hjärntvättade zombies framför TV:n!!! :)

#4 - - nannefan:

tja nanne. imorgon kan du skriva att jag sitter framför tv och tittar på dansbandscampen har längtat efter den här vecka sedan du hade skrivit på din blogg att du ska vara där. älskar dig min älskling är du

#5 - - nannefan:

fan nanne vad grym du var på dansbandskampen. det är så kul med kvinnliga artiste som gäst där. men nanne jag vill att du ska veta avundsjuk killarna både gåt vidare för de var hur gryma som hälst deras version var nästan bra som din. puss älskling

#6 - - Celicia:

Jag tycker att det suger något så brutalt att stjärnklart enbart är för företag!! Jag vet INGEN av dina fans som kan gå! Det suger sjukt mycket. Även om känner någon med ett företag som ska gå så kostar biljetten typ 1.500:-

Uhh! Skulle DÖDA för att få se stjärnklart!



PUSSS FINA DU!