Home, sweet home

Sitter på tåget på väg hem från våran 2 veckor långa tägluffning. Det har tagit drygt 30 timmar att ta sig hem från London, med tågbyten i Bryssel, natt tåg från Köln och sen ytterligare ett byte i Köpenhamn, men nu är vi i Stockholm om nån timme. Nu har vi hemlängtan, men vi har haft det uuuuunderbart! Berättar mer i helgen. :-)
#1 - - Helena:

Åh va härligt! Glad att ni haft det så bra! Själv ha jag börjat på Högskola nu! Känns heeelt sjukt! men jättekul :D



Puss o kram!

#2 - - Bryndis:

åhh vad sköönt :D. välkommen hem.

ses förhoppningsvis i helgen :)

kram

#3 - - ida:

ååååå vad snajsit nanne!!!

vad kul jag har börjat mellanstadiet (4) och våran lärare är kass!!!!!!!!

men nog om mig du ÄDEEEEEEEEEEER!!!!!!!!

kram!!!!!

#4 - - Cajsa:

fan va hääärligt! :D

ser fram emot att se dig idag! :D

#5 - - Malin:

Wiiie välkommen hem! :) Snart sticker jag iväg till Tyskland... woho!



Jag är sådär lagom fattig, eller... helt råpank resten av året så jag kommer inte kunna se dig i Gävle i november :( Men ja... FAN! x'D Men du får fasiken ta och åka norrut oftare så man kan se en glimt av dig människa!! :O



Puss :)

#6 - - Annika:

Jag ger dig en blogg-award. Tack för allt du delar på bloggen och tack för din musik som förgyller mina dagar! Kika in hos mig och hämta den :)

#7 - - ida (igen):

hej igen!!!

asså nu har du varit hoss min gamla kompis (hon har flyttat!) hus och spelat in en vedio!!!

så fuskit!!!

kom till mig i stellät du är liksom min idol!!!

kram :))