Hemma efter en veckas oavbrutet turnérande

Har tyvärr inte bloggat på några dagar. Ska sätta mig en stund på förmiddagen och skriva och lägga in bilder från den gångna veckan. Det har varit en tuff men rolig arbetsvecka. Överallt har publiken varit fantastisk. Kaos dock vid autografskrivningarna efteråt då så många velat ha autografer och på flera ställen kan fans stå och köa i över 1,5 timma för att få en autograf eller ta en bild tillsammans. Jag är otroligt imponerad av erat tålamod. Ett jätte stort tack även för alla söta troll, kramdjur, teckningar, blommor och andra presenter som ni har med er. I dag var vi i Eskilstuna och gigade. Det var det näst högsta publikrekordet de har haft i Parken Zoo den här sommaren. Överallt har det varit otroligt mycket folk oavsett om vi gigat sent eller gjort en eftermiddagsföreställning. Är så glad att så många av er vill komma på mina konserter. Ska berätta mer ingående om den gångna veckan i morgon. Puss mina guldklimpar till vänner!
250186-41

#1 - - pappa B:

Tjosan!
Tack för pussen! Det är inte varje dag som en lönnfet, vithårig ringräv får sig en puss av en liten snygging så här mitt på eftermiddagen.
Kul att du finns Nanne, kör så det ryker och fortsätt göra oss vanliga dönickar glada, med din sång och musik. Du får väldigt gärna titta in på min blogg om du får ett par minuter över.
Kram
pappa B
Sveriges gladaste man

#2 - - Mikaela:

Nanne du var UNDERBAR igår i Eskilstuna. "Er känner jag igen, från längst fram!" Du är så söt, tack för en underbar konstert. Puss&Kram / Mikaela, den blonda som skrek högst (a)