Första repdagen denna vecka

Jaha, så var semestern slut och nu är det full fart igen. I dag var första rep.dagen för den här veckan. Det känns kul att vara igång igen men ååååh vad det är mycket som ska falla på plats. Det är inte till att ligga och pilla sig i naveln och tro att allt går av sig självt till turnépremiären. Nej, här gäller det  att jobba stenhårt varje dag. Jag är dock glad att vi började repa så tidigt som vi gjorde redan i maj. Wow, vilket kul gäng jag har med mig på scenen. Är så glad att få jobba med dem alla. Killarna som hjälper till med ljud och allt det andra är också kanon. Ser så otroligt mycket fram emot att få komma igång med turnén. Nu ska jag sätta mig och gå igenom lite låtar och annat pyssel inför morgondagens repetition. Puss och kram och kom ihåg att ni är alla otroligt värdefulla! ;-)