Shit, vilken nervpärs!

Vilken pirrig resa det har varit under helgens Körslaget-program. Är så vansinnigt tacksam att vi har fått möjlighet att vara kvar ytterligare en vecka. Det är ju så galet kul och jag har så oerhört roligt tillsammans med min fantastiska kör. 
Så tusen, tusen tack alla ni som röstade på oss. Utan er hade vi inte haft en chans att få vara kvar. 
Vi har haft härliga dagar i tv-studion. 
Jag delar ju loge där med en av mina allra bästa vänner, nämligen Hanna.

HÄR ÄR VI INNE I GREEN ROOM (FAST DET ÄR JU HELT RÖTT PÅ VÄGGARNA, SÅ RUMMET
LEVER INTE RIKTIGT UPP TILL SITT NAMN....)

HANNA OCH JAG ÄR SOM SAGT VAR VÄLDIGT GOA VÄNNER OCH KÄNNER INTE
AV MINSTA KONKURRENS....... ;-)

DAGS ATT LADDA UPP INFÖR LÖRDAGENS KÖRSLAGET-SÄNDNING!

#1 - - bewar:

hahahaha nanne det viste jag att ni skulle göra när jag hade hört låten. låten var mycket beträ än fredagens program. nanne jag sitter har och älskar dig. så säger du i din låt i skivan alltid på väg. puss nanne tusen gånger. du är tusen strolande solar.

#2 - - Malin & Matilda:

Malin: Whooooooo Hanna kommer både från Gävle(borg)och fyller år samma dag som jag, det tycker jag att du kan komma ihåg!!!!! MORR Hahahahahaah :D Dumma Celicia rider med Sofia, hon får inte läsa, hahahahaaaaaa!!!!! :D



Matilda: Nanne jag älskar din fina dans HAHAHAHAHAHA!!!!!!! :D Det är min favorit, jag vill kunna den. Du är så söt.



Puuuuusss från Gävlebrudarna. ;)

#3 - - Helena:

GO HÄGERSTEN!!!!!!<3333

#4 - - Cajsa:

Längar tills på lördag! :) ska bli kul att få höra låtvalet! :D

xx Cajsa

#5 - - Celicia:

Men du är bara för fin Nanne! PUSSPUSS på dig! ;-)

Fan vad Malin mobbas, och jag red på hästar om du missuppfattade det där...



Vi ska rösta sönder på lördag..

Vi var i valbo köpcentrum och vi stod först på scenen där du uppträtt ett antal gånger.. Och skrek... Malin dansade, småbarn skrattade... Det roliga var la att det var din dans... Som Matilda äääälskar... Sen utanför hittade jag en "parkbänk" och la mig där... Sen gjorde alla det... Sen skrek vi ut över hela parkeringen "RÖSTA PÅ NANNE GRÖNVALL I KÖRSLAGET, TEAM NANNE!!! PÅ LÖRDAG!!" sen gick vi runt och skrek det där.. och hade oranga strumpbyxor på oss... Alla kollade snett på oss... Fast skit i vad jag gör pissenisse ;-)



Puss finis