Signering i bollhavet på Ålandsbåten - jo, jag tackar jag! ;-)

Hej mina tålmodiga vänner som dag efter dag går in på hemsidan och hör av er och kollar om jag har bloggat eller inte,. Jag vet att jag har börjat slarva med bloggandet den sista tiden och ber om ursäkt för det men det är helt enkelt som så att hela detta första halvår kommer jag att ägna mycket mindre åt jobbet och det innebär även att bloggandet blir lite mer sällan emellanåt. Jag kommer att ta ledigt fr.o.m mitten av mars men redan nu så jobbar jag i avsevärt mycket lugnare takt. Har aldrig känt mig så lat och avstressad i hela mitt liv som jag gör just nu. Prioriterar mitt privatliv och väljer bort mycket yrkesmässigt just nu. Behöver det efter de senaste 2 intensiva åren!
250186-258
HÄR ÄR JAG TILLSAMMANS MED MIN GOA VÄN OCH FANTASTISKA TRUMMIS PERRA OCH VÄRLDSKLASS-TJEJERNA NANCY OCH ÅSA FRÅN MLP.
I helgen var jag och spelade på Cinderella-båten. Wow! Vad otroligt mycket fans det var där. Det var totalt fullt inne i giglokalen och alla sjöng med i "kyssa dig" och en massa andra låtar så taket nästan lyfte sig. Många av er kom fram före eller efter giget och berättade att ni valt att åka med på denna resa just för att se mitt show. Tack alla ni som kom dit. Många av er känner jag igen, som ofta kommer till mina spelningar runtom i Sverige och andra uppträdanden-tillfällen. Jag har nog världens bästa och goaste fans. Tack för att ni finns där i vått och torrt! Ni ger mig så mycket energi och styrka.
250186-259
Mycket hyss blir det med mina härliga Playboys. Efter giget, som var ganska sent, så blev det lite party vilket vi alla tyckte kändes välförtjänt då vi visste att vi var lediga nästa dag. Jag drog hela tiden en story om att de skulle giga tidigt på morgonen i frukostmatsalen och att det var jätte konstigt att de inte kände till detta extra gig för deras egen del. Övertalade även tjejerna från vårat bokningsbolag Mlp att ihärdigt hävda att de faktiskt skulle stå och spela lite soft musik för alla passagerarna kl. 7 på morgonen. Killarna så lite panikslagna ut för ett ögonblick men insåg snabbt att jag (som vanligt ) drev med dem.  Dalle (keyboard) och Mange (gitarr) kunde därför inte motstå frestelsen att hämnas genom att gå ner i bollhavet och sätta upp en skylt där det stod: "Nanne signering i morgon kl, 09.00. Välkomna!"
250186-262
Jo,jo, det vore just snyggt och sitta där i bollhavet på morgonen med alla barn omkring sig efter att ha varit upp halva natten..... "Mamma! Tanten ser inte ut att ha sovit nåt i natt och dessutom luktar hon nog lite öl!" Haha!
250186-260
PERRA OCH ÅSA SKA HA BARN TILLSAMMANS! GRATTIS!

250186-261
....OCH CHRIS OCH NANCY SKA INTE HA BARN TILLSAMMANS FÖR DE ÄR NÄMLIGEN INTE ENS IHOP UTAN BARA GLADA ARBETSKAMRATER! SÅ GRATTIS NI OCKSÅ! :-)

I torsdags var jag och Peter och såg premiären av "R.E.A-Roligt, Aktuellt, Elakt" på Hamburger Börs. Det var otroligt roligt. Skrattade så jag fick ont i magen emellanåt. Det var dessutom jätte kul att träffa Hans Marklund igen. Han har blivit en go vän som alltid är lika härligt att umgås med.
250186-257
PETER, JAG OCH HANS MARKLUND PÅ HAMBURGER BÖRS. EFTERSOM DET STOD SOM RUBRIK PÅ ETT TIDNINGSLÖP TIDIGARE I HÖSTAS OM MIG OCH MARKLUND "DEN NYA MANNEN I HENNES LIV" SÅ KOMMER HÄR EN EXKLUSIV BILD....VOILA - BÄGGE MÄNNEN I MITT LIV NU PÅ SAMMA BILD. HEE!
250186-256
VÅRAT BORDSSÄLLSKAP PÅ BÖRSEN; ESTANISLAO CHAPEL, ANNE-LIE RYDÉ OCH TOWE NAESS.

Förra veckan var jag och mina två äldsta söner Robin och Charlie plus Charlies flickvän Sarah i London tillsammans.
250186-255
HÄR ÄR VI PÅ PICCADILLY CIRCUS.

Vi såg musikalen "Sagan Om RIngen" och en av kvällarna var jag och såg Spice Girls själv, för de andra ville inte se dem live utan valde att gå på Lejonkungen då istället. Döm till min förvåning, jag tyckte ju mer bara att det var kult att gå och se dem nu när de återförenats, men Spice Girls är bland det absolut bästa jag sett live någonsin! Hela showen var fantastisk och de likaså!  
250186-253
Hör av mig lite senare i veckan. På torsdag ska jag gå och se Sweeney Todd-premiären.....jag säger bara "Johnny Depp"........ ;-)
#1 - - Lina:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag fick mig ett gott skratt när jag läste den här bloggen xD Haha, du är för rolig du! Du skulle passa bra som komiker också XD Fast jag är ändå glad att du är artist och inte komiker för utan din musik skulle jag inte klara mig :) Du kan ju alltid skämta i bloggen, det funkar utmärkt- jag skrattar xD Puss på dig Nanne! Älskar dig

#2 - - Cajsa:

asså du är ju fööör sööööt! Vad står det vid bollhavet? Kan inte redit se på lappen va det står... ^^
NEJ! Nu när jag såg den där bilden på dig, robin, charlie och Sarah kom jag på att jag måste ringa en av mina viktigaste vänner som jag inte pratat med på aslänge..! FY MIG! Ringde på nyår men det lät som om han va på nån fest eller nåt.. ^^ svarade och la på, på en gång typ.. ^^

puss gumman, älskar dig!
Din lilla Cajsa..

#3 - - Celicia:

Hahahahahaha jag dör!hahahaha. Tack för bloggen! Har inte skrattat på 2dar,har gråtit dag och natt för en sak jag inte kan nämna här!. Ska till ditt söta fan,jenny i helgen:-)vi ska ha Nanne party ;-)haha.
Jag riktigt hatar spice girls pga posh. Kram söt

#4 - - Nathalie:

Hahahhaa, det var riktigt bra!!!!! Fick mej ett gott skratt! :D Håller med Lina, komiker skulle passa XD fast då finns inte din underbara musik :)
Puss och Kram

#5 - - Nathalie:

Hahahhaa, det var riktigt bra!!!!! Fick mej ett gott skratt! :D Håller med Lina, komiker skulle passa XD fast då finns inte din underbara musik :)
Puss och Kram

#6 - - Lena:

Låter gott med att sätta det privata på första parkett. Allt gott! p.s gillar att du gick till kryddhyllan by your self och njöt...d.s