Hallelujah!

Första dagen som jag börjar känna mig på bättringsvägen. Underbart! Toppen! Nästan en religiös upplevelse! Peter har sällan sett mig så däckad som jag varit under denna vecka. Ynklig är bara förnamnet. Men nu är jag på g igen. 
Ja, ja, bilderna från Sälen har fortfarande inte kommit till skott här i bloggen, jag vet, men Rom byggdes inte på en dag. Snart så,...... :-)
#1 - - Celicia:

Heja Nanne! Vi väntar på bloggningen :-D

#2 - - Lina:

Skönt att du mår bättre! Sköt om dig och ta den tid det tar för att fixa bilderna :)

#3 - - Cajsa:

va skönt tjejen! :) själv är jag halvdeckad. då och då behöver jag gå och lägga mig och vila men ligger inte hela dagen i alla fall.. :P

#4 - - bewar:

äntligen att du mår bra hoppas du blir helt frisk

#5 - - Helena:

Det gör inget! Ta det nu lugnt tills du blir helt frisk!! Kramar till dig

#6 - - sofia rapp:

Hej! Tjena! Du....jag skulle behöva lite "enrum" med dej...asså bli inte rädd nu- jag e ingen Såndäring! Du va i Hudik o sjöng på Volvo...kankse för ett år sen...minns inte exakt när det var. Du fick en bok av mej och jag fick en kram av dej som fortafarande gör mej knäsvag...du är mäktig- det hoppas jag du vet!? BEhöver ändå låna ditt öra lite...finns den möjligheten? Tur du fått vara sjuk-då uppskattar man det friska sen! kram Sofia

#7 - - jarko:

Hej jag ville bara säja att du är suverän!

#8 - - nanne12:



#9 - - bewar:

hej alla som är nannes fans om ni har tid och läs den här atikeln som de pratar med min favorit artist timbuktu om domen om thepiratebay tack

#10 - - Malin:

Ååååååå vad skönt att du mår bättre!! :D

#11 - - Sigrid:

hej nanne! hur e det? hoppas du minns mig? iallafall! jag längtar verkligen till sommarn när du kommer till norrbotten! svara på min mejl... tycker du e lika bra fortfarande! Btw. bra att du e bättre:) kram!<3

#12 - - Anonym:

Heej Nanne !!

Jag har en liten fråga som lyder så här:

hur gammal är du ????

Puss och kram// ...

ps.

svara till bfflm.blogg.se

ds.

#13 - - Zimpel:

Jag är en,

jag tänker som en,

RESURS... Respekt för Sjuka och Utsattas Rätt i Samhället(Sök så ser ni vad vi är).



Är ni? Vad har ni att förlora???



En Zimpel resurs.ning



Hoppas du har tid och lust att kika in vad Nätverket står för och vad viktigt det är att vi sjuka får stöd.

Krya på dig... måste säga, jag gillar dig till tusen ändå...:-)

#14 - - Anneli:

Tjaba tjejen



Såg att du har varit och sett Tina Turner. Jag vill bara säga att för mig är du Sveriges svar på Tina Turner.



Ha de gott



Smoggen/Anneli