Måste hinna med tåget tillbaks efter spelningen......


VISSA ÅKER LIMOUSINE MELLAN HOTELL OCH SPELNINGAR......I DAG FICK
JAG ÅKA GOLFBIL MELLAN HOTELLET OCH SCENEN! COOL! 

HMMM, MAN KANSKE SKA SKAFFA SIG EN GOLFBIL OCH ÅKA RUNT MED......
UNDRAR HUR MYCKET DEN DRAR MILEN?!?!


THOMAS PETTERSSON, JAG OCH MAGNUS CARLSSON.
Tog tåget ner till Skövde i dag och gigade där på kvällen tillsammans med Magnus Carlsson och Thomas Pettersson. Det var packat med folk på torget där vi gigade och publiken sjöng med så det ekade mellan husväggarna. Det är alltid lika häftig känsla!
Nu sitter jag på tågen på väg hem.
Tyvärr kunde jag inte stanna och skriva autografer, vilket jag alltid annars gör, för det var otroligt mycket folk efteråt och jag var tvungen att hinna med tåget tillbaks till Stockholm. Om jag hade skrivit autografer så hade jag bara hunnit skriva till 10% av alla som stod där och precis som jag nämnt tidigare i min blogg, så känns det inte ok mot alla de som då blir utan.
För er som var där och hade velat ha en autograf så kan ni skriva till Somco, så kommer det ett signerat idolkort tillägnat det namn ni önskar. Jag åker till Somco kontoret med (o)jämna mellanrum och skriver då autografer till alla som har hört av sig.

HÅLL OM MIIIIIG.......
#1 - - Celicia:

JAG FLÖG AV STOLEN AV SKRATT!

Otacksamhet är världens bästa låt!

JAG ÄR HELT BESATT AV DEN!! ÄLSKAR DEN!!!

ÅHHHHHHHHHHH! Nanne du är så j-vla bäst!!! GLÖM ALDRIG DET!!!!! :-D

PUSSSSSSSSSSSSSSSSS

#2 - - Malin:

Hahaha I'm with Celicia! Sjukt bra låt!!! :D I LOVE IT/YOU SOOOO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#3 - - Lina:

Iiih du är så fin!! Och jag håller med de andra; Otacksamhet är GRYM!