Nu är man kalenderflicka minsann


FOTO: CAROLINE ROOSMARK (Bilden får ej användas officiellt utan tillstånd av Caroline Roosmark!)
Under 9 år har fantastiska fotografen Caroline Roosmark gjort en kalender med olika teman.
I år tillägnas kalenderprojektet Fryshuset och deras arbete med att bland annat förebygga och motverka gatu- och ungdomsvåldet. 15 kronor per såld kalender går till deras verksamhet ”Barn till ensamma mammor”.

Petter, Helene Sjöholm, Darin m.fl medverkar i kalendern. Själv är jag med som sagofiguren "Plupp".
När jag var liten så älskade jag att läsa Plupp-böckerna. Det är en otroligt fin kalender, så köp den gärna i julklapp t.ex, för ändamålet är enormt viktigt.

Läs mer på:    www.fryshuset.se,    barntillensammamammor
och    www.barnvaktfryshuset.se

Här kan ni beställa kalendern:
http://www.roosmark.com/

2 dagar har gått och fortfarande är bagaget borta med mitt scensmink och kläder och inget svar från vare sig Sas eller Spanair och om ett par timmar är det dags för gig......
#1 - - Josefine:

Oj då. :O Men Nanne du klarar dig. Jag kommer inte att skratta åt dig ikväll i allafall. <3

#2 - - b:

fan vad dåligt av de allså från sas inte ens höra av sig. hoppas du får tillbaka dina grejer. du är finnt vad än du har på dig eller hur du ser ut, du är ändå bäst.

har en fråga. men hade du inte koncert igår också?

puss och kram. glöm alldrig att du är bäst.

#3 - - Celicia:

Jag skulle blivit helt GALEN om jag vore du. Men du är fin med eller utan scenkläder eller scensmink ;)

Förresten så är det din musik och allting runt det som alla tittar på, även fast man kollar på dig för att du är så vacker.. Du är artist, inte skyltdocka. Fast du är fin och vacker :)



ÅÖSSS

#4 - - Celicia:

Pösss skulle det stå. Aja.

#5 - - Cajsa:

Jag ska lugnt köpa denna! :D Funderar på om man skulle köpa en till min lärare Helén också som har Helén Sjöholm som förebild...hehehe..xD

Verkligen en supersöt bild på sig sötaste! :D

xx trollungen

#6 - - Bryndis:

Grr, vad frustreradnde..hoppas avslutningsgigget blev bra o du hadde "extta" scenkläder! Överallt då måste jag jo säga att du var helt strålande iår 25 års turnén var kanooon och julshowen i båstad kanske ännu bättre (om det är nog möjligt) =). Imorrom är jag OFF TO ICELAND..åhh så skööönt att komma hem till familjen som har väntad o väntad på mej..hoppas flyget går bara håller tummarna

Men jag önskar dej o din familj..riktig god jul & gott nytt år...vi syns ju klart på nya året =)<3

Btw fick kalendern idag (så fin du är) tack så mkt finaste!

PUSS PÅ DEJJJ <33

#7 - - Malin:

Sas kan gå och ta sig nånstans! :O



Vilken söt bild! :D Men färga inte håret blått, snälla xD

#8 - - en storfan av dig:

* Rött - Jag älskar dig

* Rosa - Du är söt

* Grön - Du är rolig

* Orange - Jag gillar dig

* Gult - Du är otrolig

* Svart - Jag saknar dig

* Blå - Vänner för alltid

* Lila - Du är het

* Brun - Du är snäll

* Viol - Jag vill vara din för evigt

* Turkos - Jag vill känna dig bättre

* Mattsvart - Du kommer alltid betyda nått för mig

#9 - - Camilla:

Hoppas det gick bra i lördas och att du han få dina scenkläder och smink itid. God Jul och Gott Nytt År =) Vi ses nästa år =)

Kramar

#10 - - Rebecca:

Måste bara skriva att den där bilden är så extremt söt!

#11 - - Kamilla:

Plupp var en av mina favoriter när jag varliten. Det skiljer sig inte många år mellan dig och mig. Det kanske skulle kunna bli en Teater uppsättning för barn. Givet vis med dig i huvudrollen. Du är sötare än plupp. Du skulle passa väldigt bra. Kram Kamilla



Gott nytt år på dig. Koppla av och njut utav varje minut i din ledighet.