Kramkalas, rättvisa och humor!

Det blir ju, som ni vet vid det här laget, lite si och så med bloggandet. Det är hela tiden massor av saker som dyker upp och varje dag så tänker jag "i morgon bloggar jag" och dagarna rullar på utan att jag kommer mig för att sätta mig ner och skriva här.
I dag var det dags för ett nytt radioavsnitt av "Nanne i P4". Hann kika igenom lite av all mail som kommit till redaktionen efteråt. Wow, vad mycket gulliga mail ni har skickat. Tusen tack! :-)

Strax dax för sändning! FOTO: Erika Strand-Berglund

De första gästerna var de kramgoa killarna som har skrivit boken "Dingo, Dingo";
Bob Hansson, Martin Svensson och Leif Eriksson. Här med min side-kick Anne-Lie Rydé.
Vi har alltid så kul ihop. FOTO: Anne Ibelius

Nästa gäst var fantastiska Claes Borgström. Är så full av beundran av en
man som honom som engagerar sig och gör så mycket gott för andra.
Tänk om alla var som honom, då skulle det inte finnas något krig i världen,
bara omtänksamhet. :-) FOTO: Anne Ibelius

Vi sjöng en sång för Claes för att tala om för honom hur mycket vi
gillar och uppskattar honom. Erland von Heijne kompade på piano.
FOTO: Erika Strand-Berglund:-)


Sen kom Lennie Norman och gästade och bjöd på många härliga skratt.
Tiden rusar när man har kul och det hade vi verkligen. :-)
FOTO: Anne Ibelius

Tusen tack alla underbara gäster som tog sig tid och komma och besöka
mig och Anne-Lie i studion. Nästa vecka kommer bl.a Sanna Nielsen.
FOTO: Anne Ibelius
I kväll ska jag gå på fest. PARTYYYYYYY! :-)
Kommande dagar är det bl.a både gigs och tv-insp på gång.
Var rädda om er och glöm aldrig att ni alla är unika!!!! Puss!
http://en-gb.facebook.com/pages/Nanne-Gr%C3%B6nvall-Official/194195000616433

#1 - - Cajsa:

så fin du är! :D Ny hårförlägning? ;-) Assnyggt i håret i alla fal!

#2 - - Celicia:

Tror inte att det är hårförlängning utan plattat hår.. haha.



Nanne... Vill du veta en smått hysterisk grej?

Varje fredag åker jag buss från skolan till tågstationen i Halmstad. Exakt då ditt radioprogram börjar. Och jag vill inte lyssna, för jag vill lyssna ifrån början när jag kommit hem.

Jag skriker alltid, NEJ BYT! Vill inte höra NU!

Då höjer vår busschaufför och skrattar... varje gång!

Idag så var du på radion när jag satt i bilen med min kurator på väg till Varberg och då skriker jag STÄNG AAAAAAAV.



Smått hysteriskt, men vill lyssna på HELA och inte en liten bit ;) haha