Disneyland

Nu är jag i Paris. 2 dagar på Disneyworld och sen bär det in till stan 2 dagar. Jag och min 10-åriga brorsdotter kom hit i förmiddags. Det har regnat och blåst eländiga vindar, så vissa åkattraktioner kunde de inte ha öppna, pga säkerhetsrisken. "Bra! Då blir det nog inte så mycket folk" sa jag glatt till Deci. Tänk att jag alltid ska vara en sån obotlig korkad optimist. Det blev Långnäsa Records! Packat med folk, trots vädret, så det gick inte att se paraden med Pisse Mugg och co. Sen bar det av till 75 (!) minuters köande i regnet och blåsten för att få åka en berg-och-dalbana i 3 minuter. Därefter begav vi oss till nästa berg-och-dalbana. Denna gång behövde vi "bara" vänta i 55 minuter. Tjo vad det går undan. ;-)
Hur knasigt det än låter, så har det varit en toppen dag, för Deci och jag har fått umgås och när vi väl åkte berg-och-dalbanorna så kändes det värt alla väntan, trots att vi såg ut som blöta, frusna rumpnissar när vi väl kom fram till vagnarna.
I morgon ska vi ge oss i kast med allt detta igen. Disneyland ännu en dag och ogästvänligt väder, men ändå så kul.
Hörs i morgon och då lägger jag in lite bilder därifrån också. Puss! :-)
#1 - - Lina:

Pisse Mugg? Garvar hårt ahahhahahaha.

#2 - - jennifer karlström:

Ååååh är avensjuk på Deci!!!!, skulle oxå vilja åka till disney world med dig!!!! ;) haha

Nanne du är vädens bästa sångare och roligaste person jag vet så det skulle inte göra något om jag ståg i en kö i 55 min med dig!!!- det hade bara varit kul! ;)) haha