Folkparks gig med Brolle

I kväll Huskvarna Folkets Park och här hänger det andra typer av affischer, än se från igår. I går Sigge Fürst och Co. I kväll punkaffischer. :-)
Bild2:Notera det punkiga säljargumentet: "vanlig onsdagsdans - Sex Pistols".....verkar som om arrangörerna inte riktigt förstod vilket band de hade bokat..... :-)

#1 - - Sebastian:

Hej Nanne!

Jag skickade en present till dig häromveckan. Jag ville så gärna ge dig något som tack för all musik. Du är min stora idol och jag ville så gärna tacka dig på något sätt. Så jag tog mina sista pengar och köpte ett kramdjur, en dubbeltriss, ett kort och en chokladask. Det var mitt sätt att på något sätt försöka ge lite tillbaka för all musik och all glädje du givit mig.

Men idag fick jag det tillbaka. Det hade skickats tillbaka med orsaken "Ej efterfrågad". Jag skickade till adressen som står på din hemsida, den för autografer, så ogiltig adress kunde det inte vara. Paketet var inte ens öppnat. Jag vet inte om det var posten eller om det var den som tog emot paketet som valde att skicka tillbaka.

Hursomhelst blev jag väldigt ledsen. Även om du kanske inte ville ha det, behövdes det inte skicka tillbaka. Detta är oerhört svårt för mig att ta in då jag lider av Bipolär Sjukdom. Om du bara förstod hur jag känner just nu. Vet att det kanske inte var ditt fel men som Bipolär tar jag allt personligt. Allt är riktat mot mig oavsett vad det är.

Jag vill bara veta varför min present skickades tillbaka? Jag ville bara väl. Det var menat som tack för allt du gjort.

Är så ledsen just nu, är på väg att bryta ihop.

Tack i alla fall.
Sebastian.