Nya skivan

Snart är det dags för nya skivan. Ska bli så kul att släppa den. http://www.ginza.se/product/nanne/drama-queen-2013-signerad-/445326/ :-)
#1 - - Jultomten:

kommer den fortfarande släppas på itunes på engelska med engelska bonusspår (håll om mig och avundsjuk?)

#2 - - Cajsa:

har inte beställt den. Vill inte ha den signerad utan köpa den osignerade så att du kan signera den när vi ses! ;-) Nu är det för länge sen jag träffa dig men såg att du ska vara med i diggiloo i sommar så ska boka biljetter till det och komma och se dig, och självklart stå och hänga bakom för att få mig en kram. ;-) hehe

#3 - - Emelie:

Hej Nanne!
Sist vi träffades var på hovtune skåne i stockholm.
Du är en sån härlig och trevlig person. Längtar efter din nya skiva och en släps ju snart. Dina andra skivor är jätte bra. Hoppas på att jag kan gå på din skiv signering du kommer ha i stockholm. älskar dig nanne .Du är en stor förebild för mig.kram