Filmen när RackarAlex hamnar i containern

Härom dagen berättade jag om "konkurrensen" mellan RackarAlex och Simon Sköld, inför Let's Dance veckorna, som alltmer eskalerar......Hee!
 
Här är nu klippet på hur det hela startade, när RackarAlex fick för sig att brotta ner Simon och jag peppade och hejade på. ;-)
 
En bild med goa Rebecca Stella och Alexander Svanberg under vinjett-inspelningsdagen:
Och i går på Grand Hotel, så samlades vi alla innan det var dags för press-sammankomsten. Alla är såååå fina, tycker jag. Jag älskar det här gänget. ;-)
En del tycker att det är jobbig med de högklackade skorna, men själv tycker jag att det är Skogsmulle-höjd på dans-skorna. Typ "gå ut och plocka svamp i skogen"-klack. ;-)
 
 
 
#1 - - Nathalie Araya Hall :

Jag längat att få se dig dansa. Håller tummarna för dig! :)

Svar: Åh vad gulligt av dig. Laddar inför premiären. Kram! Nanne :-)
nanne1

#2 - - Viktoria:

Vilket roligt startfält ni är i år! Tycker Let's Dance varit lite småtrist några säsonger, men det är ser ju jättebra ut :) Ska garanterat kolla på premiäravsnittet! Snygg är du också!

Svar: Åh vad glad jag blir att du gillar startfältet, Viktoria. Ja, det är verkligen ett super härligt gäng. Kram! Nanne :-)
nanne1

#3 - - emelie:

Ja du har ju jämt så jättejättehöga klackar när du uppträder.Så du är ju van vid att gå i ännu högre än dom där skorna.Skada dig inte nu bara. Lycka till i lets dance.

Svar: Ja, höga klackar gillar jag. Kram! Nanne :-)
nanne1