HELT TOMT - INGEN PUBLIK....

Jaha, här stod man på Kristianstads Arena för några dagar sedan och det var helt folktomt. Vilken flopp!......
Näe, det var bara soundcheck. Publiken kom lite senare på kvällen och det blev ett ordentligt ös.
 
Förra helgen var det ytterligare ett oförglömligt drag på publiken på gigen - Örebro på fredagen och Öckerö utanför Göteborg på lördagen. Trots att många av dem inte ens var födda på 80-talet så sjöng många av dem med i låtar som Alexandra, så väl som Den Vilda och Det Vackraste (som jag skrev tillsammans med min man Peter och Maria Rådsten). När det var dags för Håll Om Mig och Avundsjuk så lyfte sig nästan taket av allsången. Wow, vad häftigt att få uppleva kvällar som dessa.
 
Lite poserande på scenen tillsammans med underbara bandet och publiken.
 
Innan giget i Örebro så repade vi i en klassisk rock'n'roll-replokal med massor av instrument överallt, inklusive gitarrer hängades på väggarna kombinerat med nostalgiska gamla rockaffischer på väggarna, en tvättäkta rockbar, nersuttna skinnsoffor och röklukten vilandes tung i hela lokalen. Numera är allt så hälsosamt överallt, så när man plötsligt kliver in i en lokal där folk har rökt inomhus, så blir det en deja vu om hur det ju var förr - då var det inte tal om att "gå utomhus och röka". Här andades det äkta rock'n'roll-partyn i den här lokalen. Hade gärna varit en fluga på väggen här ibland, för att bevittna allt. ;-)
 
 
 
Tack underbara bandet för en kanon kul helg, både på och bakom scenen.
 
Efter en lång dag med resan till Örebro, intervju på P4 Örebro, soundcheck, fix inför kvällen och 1,5 timmes konsert, så var det mysigt att komma till hotellrummet på Clarion i Örebro och inte bara hitta badrockarna och tofflorna på sängen utan dessutom en egen bastu i badrummet. Jag bastade en stund på natten och sen somnade jag snabbt när jag väl kommit till sängs. Känner en stor tacksamhet att jag får uppleva sådana här fantastiska saker. (Jag köpte en av hundarna på sängen till vår hund Ripley, för han älskar kramdjur, att bära runt dem hemma.)
 
#1 - - emelie:

vilka finna gosedjur.se upp med ögonen på såna där mjukdjur bara så inte riplay får i sig dom.Det är onödig med ett veterinär besök. fick du dom andra två gosedjuren av dom på hotellet.villket lyxigt hotell rum.Din konsert i örebro var i 1 tim 10min.inte i 1 tim 30min fast du hade gärna fått hålla på 20min till.Grym konsert som alla dina konserter.

#2 - - emelie:

vilka finna gosedjur.se upp med ögonen på såna där mjukdjur bara så inte riplay får i sig dom.Det är onödig med ett veterinär besök. fick du dom andra två gosedjuren av dom på hotellet.villket lyxigt hotell rum.Din konsert i örebro var i 1 tim 10min.inte i 1 tim 30min fast du hade gärna fått hålla på 20min till.Grym konsert som alla dina konserter.