#1 - - Sandra :

Hihi klart man ska busa lite med ;)

Kram

#2 - - Sandra:

Sååå bra Nanne!!! Jätte vackert!
Bra jobbat!

Kram

#3 - - missHayworth:

Tusn TACK f Din dans ikväll freda, Nanne! Det var magiskt! Har aldrig sett dig så närvarande o
känslomässig, på en scen förut!
Du visade oss en helt annan
sida av dig! Det var så magiskt att se dig dansa, så det gick som en
pil in i hjärta själ sinnen! Och
tårarna bara forsade här!
Du va helt Underbar! Det
brände sig fast i hjärtat! Så
innerligt, genuint o magiskt!
Återhållen Passion utan
gräns! Som en oerhört begåvad
skådespelare som står på scen
o håller fram sitt hjärta o själ
till publiken!
TACK! Du e Bäst!
HjärteKram fr en tagen rörd
aktris, tv-tittare!

#4 - - Sandra:

Usch vad rädd jag blev när jag såg hur du landade :(
Hoppas allt är väl med dig ♥

Blir lite nervös.

lycka till imon. Stor Kram

#5 - - Maj-Louise Jacobsen:

Tack för din ärlighet.Krya på dig,och ta det så lugnt du kan ,så att du kan komma tillbaka till oss alla fans igen

#6 - - Britt-Marie Tuverud:

Viktigast för dej nu är att vila, vila, vila. Har varit där själv så jag vet att detta inte något som går över hur lätt som helst. Härligt att du har sådant fint stöd i din man. Sköt om dej.

#7 - - Maj-Louise Jacobsen:

Tack för din ärlighet.Krya på dig,och ta det lugnt så att du kan komma tillbaka till alla oss fans som älskar dig

#8 - - Siv :

Sänder styrkekramar. Vet hur det känns då jag föll ner i detta djupa hål efter att vår son gick bort 15 månader gammal. Jag ångade på o försökte hålla den övriga familjen flytande då vi hade två söner till. Efter åtta år gick det inte mer o allt blev kaos i mitt huvud o kroppen sa nej.
Det tar tid men stressa inte på. Njut av din samojed som är en fantastisk familjehund. Vi fick ta bort våran sammis i dec förra året.
Den kan man kram o tanka lite energi hos.


Kram Nanne o krya på dig i din takt

#9 - - Ann-Louise :

Hej Banne. Vet exakt va du går igenom. Ett rent helvete. Önskar dig allt väl. Va rädd om dig och ta vara på dig. Vila försök slappna av. Kramar Ann-Louise

#10 - - Eva Katarina Hulsin:

Kära vän från länge sen,
Jag hoppas du ser till att ha god marginal innan du återgår till att jobba normalt igen.
Jag har också drabbats, men utfallet har blivit annat med neurologisk sjukdom och sköldkörtel problem.
När jag började bli så pass att jag kunde läsa i hjärndimman har jag bl a läst Mia Lundins bok "Kaos i kvinnohjärnan" och jag vill rekommendera den.
Hoppas att du inte utesluter att det kan finnas flera väsentliga system i kroppen som behöver checkas/attention för att komma på vägen till förbättring. Och att du får hjälp med att få reda på info dessa. Rätt komplicerat men nödvändigt på vägen tio förbättring.
Hormonerna i vår ålder (vi är ju lika gamla eftersom vi gick i gymnasiet tillsammans) kan behöva tillskott och så sköldkörteln och binjurarna. Tyvärr inget allmänläkare har koll på eller ser och egen efterforskning krävs.
Kram
Hälsningar Katarina Hulsin

#11 - - Bitten:

Vila vila vila och tänk bara på dig själv❤️ Det har tagit dig år att bli så sjuk och det tar år att bli helt frisk igen. En del blir kanske aldrig helt bra men funkar i vardagen. Inget jobb i världen är värt att riskera sin hälsa för.
Ta hand om dig-kram💖

#12 - - Katarina:

Krya på dig och ta det lugn. Du ska hålla många år till. Kramar Katta

#13 - - Håkan Carlberg:

Du beskriver på ett mycket bra sätt om att gå in i den berömda väggen. Du har verkligen haft en tuff tid. Jag önskar nu att du kan komma åter, se uppåt och framåt. Jag besökte också den berömda väggen när jag fyllde 50 år och som du älskade mina uppdrag och . . . . Önskar dig all lycka framåt och glöm inte att stanna upp och njuta av livet och kom ihåg allt vackert du gjort i livet

#14 - - Yvonne Wahlström:

Ta hand om dig, ta det varligt. Vi vill ha dig kvar länge. Kramar från en som vet hur du har det.//Yvonne

#15 - - Ria:

Många krya på dig Kramar!

#16 - - Maria:

Hej Nanne.

Vi är många i klubben nu, vi utbränningar.

Bara att skriva på tangentbordet är en utmaning..

Krya på dig.

/Maria

#17 - - Anneli :

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Hej Nanne! Stort tack för att du delar med dig av din berättelse. Du besitter mod och att du gör det förklarar din situation och du sprider kunskap om psykisk sjukdom. All kärlek och styrka till Dig. Kram ❤️och ägna all kraft åt dig själv och de dina nu. Vi ses sen! Med kärlek till dig från mig önskar jag dig en god återhämtning och rehabilitering.