Tack!

Vill börja med att tacka alla er som röstade på oss i Let's Dance. Känns skönt att premiären är avklarad, då jag har varit väldigt nervös inför det. Nu laddar Tobias Wallin och jag inför kommande fredag. Vi har oerhört roligt tillsammans. Mycket skratt när vi tränar, men också mycket fokusering på koreografin och allt tekniskt jag behöver lära mig, dansmässigt.
 
Det har varit en intensiv helg, med Let's Dance-premiären i fredags, dansrep, tv-inspelning och därefter gig i Haparanda i lördags och sen flög jag tillbaks söndag morgon, för mer dansrep och därefter åkte jag till Arboga,   där jag nu är hos min pappa. Så nu ska jag hinna umgås med honom. Jag lägger in lite nya Let's Dance-bilder, både från presskonferensen på Grand Hotel och från tv-sändningen i fredags plus en bild med min älskade make Peter, från premiären av filmen Cirkeln, som fantastiska fotografen Karin Thörnblom har tagit. Vi hörs i morgon. Bamsekramar till er alla. :-)
FOTO: Karin Thörnblom
FOTO: Karin Thörnblom
FOTO: Karin Thörnblom
FOTO: Karin Thörnblom
FOTO: Karin Thörnblom
FOTO: Karin Thörnblom
FOTO: Karin Thörnblom
FOTO: Karin Thörnblom
FOTO: Karin Thörnblom
FOTO: Karin Thörnblom
FOTO: Karin Thörnblom
FOTO: Karin Thörnblom
FOTO: Karin Thörnblom
FOTO: Karin Thörnblom
FOTO: Karin Thörnblom
FOTO: Karin Thörnblom
 
#1 - - Maria Ylikoski:

Sååå fina bilder! 💖 Ni var super duktiga och håller tummar å tår att ni Vinner! Kram/Maria 😊❤️

Svar: Gulliga Maria! Kram! Nanne :-)
nanne1

#2 - - Sandra:

Åh så fina bilder.
Tack för du delar med dig och tänker på oss bloggläsare.
Hoppas du har det bra hos din pappa.
Lycka till med träningen i veckan.
Se fram emot fredagens Let's Dance


Kram Sandra

Svar: Tack för att du följer bloggen. Kram! Nanne :-)
nanne1